Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
راهنمای تنظیم مقاله
فرم های نشریه
هزینه های بررسی مقاله
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نمایه کلیدواژه ها
همه دوره ها
دوره 28
دوره 27
دوره 26
دوره 25
دوره 24
دوره 23
دوره 22
دوره 21
دوره 20
دوره 19
دوره 18
دوره 17
دوره 16
دوره 15
دوره 14
دوره 13
دوره 12
همه
آ
4
ا
ب
1
پ
2
ت
ث
ج
1
چ
ح
خ
د
ذ
4
ر
1
ز
ژ
س
ش
ص
ض
ط
ظ
1
ع
غ
ف
2
ق
1
ک
گ
ل
1
م
1
ن
و
ه
ی
ا
اکو / همبستگی ادوار تجاری / میل تجارت دوجانبه
نقش تجارت خارجی در همبستگی ادوار تجاری اعضای اکو
[دوره 12، شماره 46، 1386-1387، صفحه 37-61]
انتخاب تأمینکننده / منبعیابی چندگانه / کنترل موجودی / هزینههای لجستیک / مدل ریاضی / انطباق پذیر
طراحی مدل انتخاب تامین کننده انطباق پذیر غیرخطی در حالت منبع یابی چندگانه( مطالعه موردی: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان)
[دوره 12، شماره 45، 1386-1387، صفحه 57-83]
انواع تجارت درون صنعت / شاخصهای ایستا و پویا / ایران / اتحادیه اروپا
تجارت درون صنعت ایران و اتحادیه اروپا
[دوره 12، شماره 46، 1386-1387، صفحه 63-88]
انواع تجارت درونصنعت / عوامل تعیینکننده / شاخص تجارت درونصنعت / کشورهای در حال توسعه / ایران
عوامل تعیین کننده خاص کشوری انواع تجارت درون صنعت کشورهای در حال توسعه با تاکید در ایران
[دوره 12، شماره 45، 1386-1387، صفحه 221-244]
پ
پسانداز / نقدینگی / رشد اقتصادی / سیاستهای پولی و سیاستهای مالی
ارزیابی اثر رشد نقدینیگی بر نرخ پس انداز ملی در ایران
[دوره 12، شماره 46، 1386-1387، صفحه 231-254]
ت
توسعه بیمه / توسعه بیمههای اشخاص / توسعه بیمههای اموال / رشد اقتصادی / همگرایی / علیت
توسعه بیمه و رشد اقتصادی: تحلیل نظری و تجربی در اقتصاد ایران
[دوره 12، شماره 45، 1386-1387، صفحه 85-113]
توسعه صادرات / اکمال تجاری / شرکای عمده تجاری / شاخص کسینوس
بررسی امکان توسعه صادرات ایران با شرکای تجاری منتخب
[دوره 12، شماره 46، 1386-1387، صفحه 145-177]
چ
چای / استراتژی / مدیریت زنجیره عرضه / رقابتپذیری / مدل الماس گون پورتر
معماری کلان زنجیره عرضه چای ایران
[دوره 12، شماره 46، 1386-1387، صفحه 119-143]
ر
رشد اقتصادی / شرکای تجاری / تجارت خارجی / روش خودرگرسیون با وقفههای توزیعشونده
تاثیر رشد اقتصادی شرکای تجاری بر رشد اقتصادی ایران
[دوره 12، شماره 46، 1386-1387، صفحه 211-230]
رفتار شهروندی سازمانی / رفتار فرانقش / ادراک مشتری ازکیفیت خدمات / رضایت مشتری / نیات رفتاری مشتری
رفتار شهروندی سازمانی، گامی دیگر در جهت بهبود عملکرد سازمان در قبال مشتری
[دوره 12، شماره 45، 1386-1387، صفحه 115-145]
رقابتپذیری / بنگاه / شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران / مدلسازی معادلات ساختاریافته / تحلیل عاملی
طراحی مدلی برای بررسی رقابت پذیری در سطح بنگاه با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاریافته ( مطالعه موردی: شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران)
[دوره 12، شماره 46، 1386-1387، صفحه 1-36]
رقابتپذیری / مزیت رقابتی / مزیت رقابتی پایدار / شایستگی اطلاعاتی / شایستگی ارتباطی / شایستگیهای عملیاتی
کاربرد فناوری اطلاعات در مزیت رقابتی پایدار، مطالعه موردی شرکت های تولیدی برتر ایران
[دوره 12، شماره 46، 1386-1387، صفحه 89-117]
ز
زنان کارآفرین / توسعة کارآفرینی / مدیریت کسب و کار / بهرهوری
بهره وری زنان کارآفرین ایرانی
[دوره 12، شماره 46، 1386-1387، صفحه 179-209]
ع
عرضه پول / نظام پولی / نطام بانکی / ARDL
عرضه پول در اقتصاد ایران
[دوره 12، شماره 45، 1386-1387، صفحه 1-22]
ق
قانون رقابت / تسهیل رقابت / رقابتمندی / انحصار / استاندارد زندگی / روش حداقل مربعات دو مرحلهای وزنی
اثر قانون رقابت بر تسهیل رقابت، رقابتمندی و استاندارد زندگی
[دوره 12، شماره 45، 1386-1387، صفحه 245-281]
قراردادهای الکترونیکی / آنسیترال / تجارت بینالملل / قانون تجارت الکترونیکی / حقوق تطبیقی و ارتباطات الکترونیکی
تحلیل کلی کنوانسیون سازمان ملل متحد درباره استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین المللی ( با تاکید بر قابلیت الحاق ایران)
[دوره 12، شماره 45، 1386-1387، صفحه 23-55]
ک
کسب و کار الکترونیکی / تجارت الکترونیکی / جهش صادراتی / بخش صنعت / اولویتبندی صنایع
بررسی تاثیر کسب و کار الکترونیکی بر توسعه صادرات، شناسایی اولویت های بخش صنعت در کشور
[دوره 12، شماره 45، 1386-1387، صفحه 179-220]
م
مزیت رقابتی / مزیت نسبی / عوامل کلیدی موفقیت / صنعت کاشی ایران
ایجاد مزیت رقابتی در صنعت با رویکرد عوامل کلیدی موفقیت ( مطالعه موردی صنعت کاشی ایران)
[دوره 12، شماره 45، 1386-1387، صفحه 147-178]
ن
نااطمینانی نرخ ارز واقعی / سرمایهگذاری بخش خصوصی / الگوی واریانس ناهمسانی شرطی اتورگرسیو تعمیمیافته (GARCH) / الگوی خود بازگشت با وقفهها
اثر نااطمینانی نرخ ارز واقعی ارز بر سرمایه گذاری بخش خصوصی( مطالعه موردی ایران)
[دوره 12، شماره 45، 1386-1387، صفحه 283-306]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد